Księgowość i kadry - Biuro Rachunkowe Acheminer


Usługi księgowe

Biuro rachunkowe „Acheminer” we Wrocławiu prowadzi fachowe doradztwo rachunkowo–księgowe. Oferujemy Państwu kompleksowe prowadzenie księgi handlowej, księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencję ryczałtową (środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych wyposażenia). Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Wykwalifikowani księgowi doradzą najlepsze rozwiązania do prowadzenia Państwa finansów. Pomożemy przygotować miesięczne deklaracje podatkowe, rozliczymy podatek VAT, sporządzimy roczne zeznania podatkowe (PIT-16, PIT-28,PIT-36, PIT-37), a także wystawimy ewidencje przebiegu pojazdów. Na życzenie klienta będziemy reprezentować go przed urzędami skarbowymi i innymi organami kontroli skarbowej.

 

Wykonamy roczne sprawozdania finansowe, a także rozliczymy małe i średnie przedsiębiorstwa ze swojej działalności. Stawiamy na profesjonalizm naszych usług. Pomagamy klientom ocenić rozwój ich firmy. W tym celu tworzymy dla nich sprawozdania statystyczne. Jako jedni z nielicznych biur rachunkowych obsługujemy także transakcje wewnątrzwspólnotowe i zagraniczne. Opracowujemy politykę rachunkowości i zakładowego planu kont. Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej oferty.

1. Kompleksowe prowadzenie ksiąg handlowych, księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej, 
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia, 

3. Prowadzenie ewidencji dla potrzeb rozliczenia podatku od towarów i usług VAT, 
4. Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, 

5. Obsługa transakcji wewnątrzwspólnotowych i zagranicznych, 
6. Przygotowywanie i składanie w urzędach skarbowych miesięcznych deklaracji podatkowych, 


7. Reprezentacja Klienta przed urzędami skarbowymi i organami kontroli skarbowej, 
8. Wykonanie rocznych sprawozdań finansowych i rocznych rozliczeń działalności,

9. Sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-16, PIT-28,PIT-36, PIT-37, 
10. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, 

11. Opracowanie polityki rachunkowości i zakładowego planu kont, 
12. Doradztwo rachunkowo – księgowe.


Obsługa Kadrowo-Płacowa i ZUS

1. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło, 

2. Sporządzanie list płac, 

3. Obsługa kartotek wynagrodzeń pracowników,

4. Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, 


5. Kompleksowa obsługa rozliczeń z ZUS (deklaracje zgłoszeniowe, deklaracje rozliczeniowe, przekaz elektroniczny, raporty imienne dla pracowników), 

6. Reprezentacja Klienta w ZUS, 

7. Współpraca z kancelariami prawnymi wyspecjalizowanymi w problematyce prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.


Doradztwo Finansowe i Organizacyjne

1.    Konsultacje związane z prowadzeniem bieżącej działalności, 
2.    Konsultacje i pomoc w otwieraniu działalności gospodarczej, wybór najkorzystniejszej formy prawnej dla rozpoczynanej działalności, reprezentacja w urzędach, 
3.    Pomoc w zawieraniu umów leasingowych, 

4.    Pomoc w uzyskaniu kredytów i pożyczek hipotecznych, 
5.    Pomoc w uzyskaniu dotacji z Unii Europejskiej, 
6.    Opracowania wniosków kredytowych i biznesplanów dla banków i firm leasingowych.

 


Księga Przychodów i Rozchodów

Posiadasz małe lub średnie przedsiębiorstwo? Biznes rozwija się znakomicie, a jedyne co Ci przeszkadza to skomplikowany system podatkowy obowiązujący w naszym kraju? A może jesteś klientem indywidualnym i chciałbyś fachowo rozliczać się z podatków? Zaoszczędź swój czas i skorzystaj z możliwości prowadzenia przez biuro rachunkowe „Acheminer” Twojej księgi przychodów i rozchodów. Taka księga pozwoli określić jakie czekają Cię zobowiązania podatkowe. Dzięki niej będziesz miał też możliwość odliczenia kosztów, co pozwoli Ci zapłacić mniejszy podatek. Jeśli masz dużo wydatków, to taka forma księgowości jest dla Ciebie bardzo opłacalna. 

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów nie musi być uciążliwe. Na szczęście nie musisz jej prowadzić sam. Księgowi z „Acheminer” pomogą Ci założyć Twoją księgę przychodów i rozchodów. Pamiętaj, że nieprawidłowe prowadzenie kpir wiąże się z ryzykiem poniesienia wysokiej kary. Wymaga to orientacji w przepisach podatkowych oraz systematyczności w zapisywaniu operacji gospodarczych. Wiąże się to również z koniecznością gromadzenia wszystkich dokumentów księgowych. Zaoszczędź sobie stresu i niepewności. Skorzystaj z oferty naszego biura księgowego „Acheminer”. Zapewniamy profesjonalne oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Rozumiemy, iż każdy ma inne potrzeby, dlatego staramy się nasze usługi dopasować do klienta. Chcesz dowiedzieć się więcej o księdze przychodów i rozchodów? Skontaktuj się z nami!

Certyfikat Zaufania Klientów